SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Vrsicek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Vrsicek.si upravlja Cannabis d.o.o. nadaljnjem besedilu “prodajalec”.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.
Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% ali 9% (prehranski izdelki) DDV.
Akcijske ponudbe veljajo ves čas objave in do razprodaje zalog.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
V kolikor se med ponudbo pojavi artikel brez cene oz. je ta vrednosti 0,00eur gre za sistemsko napako pri dodajanju artiklov ali posodabljanju ponudbe, zato cena v tem primeru ne velja in tak artikel ni v prodaji oz. se za njega ne more izvršiti nakupa.
Vse artikli nad vrednostjo 0,10 eur so v prodaji in nakup za njih velja.
Naročilo (nakup)
Minimalni znesek naročila je 1,00€.
Za ogled izdelkov, brskanje po vsebinah, blogu ipd. se ni potrebno predhodno registrirati.
Izbrati je treba kategorijo oz. podkategorijo, izdelke je možno dodatno filtrirati s pomočjo iskalnika. S klikom na željen izdelek se odpre podstran s podrobnejšim opisom in sliko izdelka.
Za sklenitev pogodbe/oddajo naročila je potrebno izvesti sledeče postopke.
Po odločitvi za nakup, je potrebno s klikom izbrati izdelek, izbrati količino in izbrati gumb »Dodaj v košarico«.
Ko je izbor v spletni trgovini zaključen, je potrebno izbrati gumb »Blagajna«, ki jo označuje slikovna podoba košarice. Potrošnik lahko izbere »prikaži košarico« ali »na blagajno«.
V košarici potrošnik izbira izdelke za nakup, dodaja/odvzema količine posameznih izdelkov ali briše izdelke v celoti. Na tej stopnji se lahko potrošnik kadarkoli vrne nazaj v spletno trgovino.
Sklenjene pogodbe in naročila se shranjujejo na sedežu podjetja, v kolikor želi potrošnik do njih dostopati, nas lahko kontaktira na info@vrsicek.si.
V blagajni potrošnik:
- izpolni osebne podatke in doda morebitne opombe
Po tem izbere gumb »kupite sedaj«. Po tem je naročilo oddano. Potrošniku se prikaže povzetek naročila, ki ga prejme tudi na e-naslov, ki je bil vpisan v prejšnjih korakih. Če sporočilo ne prispe, potrošnik to sporoči na info@vrsicek.si.
Potrošnik se lahko vrne na osnovno spletno stran www.vrsicek.si ali zapusti spletno mesto.
Jezik v katerem se sklene naročilo/pogodba: slovenščina
Kupec s klikom na gumb “kupite sedaj” izrecno potrdi, da se strinja s plačilom izdelka.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila.
Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov info@vrsicek.si.
V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena.
V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.
Zavrnitev naročila
Cannabis d.o.o lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Naročilo se zavrne, če ni oddano s pravili nakupa.
Cenik dostave
Cena velja za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji.
Strošek poštnine je 4,00 € z dostavo Pošte Slovenije..
Paketi se dostavljajo s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenije.
Čas dostave
Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.
Izdelki bodo dostavljeni v roku 2-7 delovnih dni.
Zaradi določenih razmer, kot so praznik v tujini, se lahko čas dostave podaljša. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave.
Možnosti plačila
- z gotovino ob prevzemu(brez dodatnih stroškov).
Vrsicek.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vračilo blaga
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč.
Potrošnik ima pravico, da vračilo kupnine dobi vrnjeno v takšni obliki, kot jo je sam poravnal, razen, če sam želi drugače.
Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe – »Obrazec za odstop in reklamacijo« ali priloži obrazec, predpisan s Pravilnikom o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za:
- za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe;
- za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat;
- zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
Podjetje Cannabis d.o.o lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži s vsemi etiketami in brez znakov uporabe! Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.
V primeru reklamacije izdelka ( poškodovan, napačen…) krijemo stroške vračila paketa.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
>> Obrazec za odstop in reklamacijo – prenesi na računalnik <<
Stvarna napaka
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.
>> Obrazec za uveljavljanje stvarne napake – prenesi na računalnik «
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.
Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine.
Pritožbe in spori
Ponudnik Cannabis d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 31 824 589. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov cannabis.barbara@gmail.com ali priporočeno na naslov Cannabis d.o.o, Partizanska cesta 30, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Določila, ki jih spoštujemo:
- Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot),
- Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
- Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC-1).
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
O podjetju – prodajalec
Podjetje: Cannabis d.o.o. Partizanska cesta 30, 2000 Maribor
ID za DDV: SI33182477
Matična številka: 2192012
Pravno-organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo, d.o.o.
Vpis v sodni register dne 7.4.2006 pri Okrožnem sodišču v Mariboru,
Št. vložka 11286300, Srg 200600714
Kontakt: info@vrsicek.si
Prenesite si splošne pogoje v pdf obliki na svoj računalnik s klikom na povezavo
Splošni pogoji.